SEED

ZIARENKO

Zafascynowany tekstową grą Otchłań, w którą zagrałem pierwszy raz w podstawówce lub gimnazjum (dawno temu w każdym razie), postanowiłem, że kiedyś napiszę coś podobnego, ale swojego.

Gdy już nauczyłem się jako tako programować, uznałem, że czas już jest przemożny. Zacząłem raz – musiałem usunąć projekt, bo założenia przechodzenia między lokacjami i w ogóle mapowanie – były upośledzone.

Kolejne podejście było już w TDD, szło wolniej, ale bezpieczniej. System lokacji był już mniej upośledzony, ale po czasie wyszły problemy z testach – zapętlające się zwrotne referencje. Brnąłem w to dalej, aż dotarłem do momentu, w którym pisanie testów stało się zbyt trudne.

Na to nałożył się czas, w którym pilnie szukałem pracy, więc głowę miałem zajętą czym innym. Projekt odstawiłem, ale nie porzuciłem – kiedyś do niego wrócę i poprowadzę dalej.

Póki co, możecie zobaczyć co naskrobałem do tej pory. Do eksploracji jest całe jedno mieszkanie, można zbić na kwaśne jabłko kilka NPCów i polec w walce z członkiem rodziny.

SEED DO ŚCIĄGNIĘCIA

 

PS. Jest dużo plików – trzeba uruchomić Seed.exe i ustawić odpowiednią wielkość fontu w konsoli.

No i to jest aplikacja w konsoli systemu Windows, więc na Jabłku nie pójdzie.

By continuing to use the site, you agree to the use of cookies. more information

The cookie settings on this website are set to "allow cookies" to give you the best browsing experience possible. If you continue to use this website without changing your cookie settings or you click "Accept" below then you are consenting to this.

Close